Home » yahoo » Sitenizin trafiğini artırmak için en iyi teknikler SEO vs PPC
Sitenizin trafiğini artırmak için en iyi teknikler SEO vs PPC
Gönderen livespor38 on 4.03.2012
SEO vs PPC
Web sitenizine daha fazla trafik almak için internet üzerinde kendi varlığınızı tescillemeniz gerekir.Bu, belirli bir web sitesi tanıtmak için hizmete uygun online pazarlama teknikleri kullanılarak yapılabilir. Arama motoru optimizasyonu (SEO) ve Pay-Per-Click(PPC)(internetten para kazanma,reklam yayıncılığı) popüler arama motorlarının sonuç sayfalarında göze çarpacak şekilde gösterilir olmasını sağlayarak, son kullanıcının dikkatini çekmek için şu pazarlama yerlerini kullanır: Bing, Yahoo ve Google. Arama motoru sonuç sayfalarında (SERP) ne zaman daha iyi üst bilgi yerleştirirseniz otomatik olarak web sitenize daha fazla trafik şansını yakalayacaksınız. Farkınız ziyaretçiler tarafından keşfedilmeyi bağlı olacaktır.
SEO ve SERP üst sıralarda bir web sitesi için iyi yöntem. Her ikisi de tamamen farklı iki pazarlama yaklaşımlarıdır ve aynı sonucu hedeflemişler. Bir noktada birleşmişlerdir. Farklı yönlerinden ve hangi tekniği kullanacağınızdan bu makalede bahsettik.
Uygun olan tekniğin seçimi; web sitesinin amacı, pazarlama kampanyasının amacı, pazarlama ve egzersiz için ayrılan bütçe gibi çeşitli faktörlere bağlıdır.
Web sitenizin ziyaretçi trafiğini artırmak için en iyisi olan bu tekniklerden hangisini kullanacağımıza nasıl karar verebiliriz?
Web Sitenin Amacı
İnternet üzerinde pazarlama, websitenin maksadına göre değişir. Eğer bir kişisel bloğunuz varsa ve dünyayla paylaşmak istiyorsanız,sizi takip eden arkadaşlarınız ve sizin gibi düşünen çevrinizde insanlar varsa ; sesinizi duyurmak,düşüncelerinizi ifade etmek istiyorsanız ozaman SEO daha iyi bir seçenektir.Bu yavaş yavaş ziyaretçiler için kaliteli ve alakalı içerik, iyi niyetli ve itibarlı bir yazı sürecinde ve bu yapıda da uzun vadede uzanarak doğal olmak ,tekniğin organik bir yoludur. Organik hitin sırrıdır. Buda zor kazanılan yüksek derecelere gelen ve geldiği noktayı pekiştiren, emektar, herzaman günceli arayan ve özgün olan insanların websitelerinde tercih ettiği yöntemdir yani "ORGANİK HİT". Ancak, yeni web siteleri için anında SERP(Search engine results page)'te (Arama motoru sonuçları) yüksek rütbe yakalamak zordur. PPC, ücretli bir pazarlama hizmeti kullanarak reklamla daha hızlı bir tekniktir. Kısa sürede bu işi halledebilir. Websitelerin yeterince kendi varlığını duyurmaları ve kısa bir sürede bunun olması için SERP'te üst sıralarda olamaya olanak sağlar. Ama PPC SEO' ya oranla daha profesyonel ve pahalı olduğu için SEO 'ya dönebilirisniz. SEO 'yu tercih edebilirsiniz. Bu iki ayrımı iyi yapmak gerekir. Bu sizin amacınıza yukarıdaki açıklanan özelliklere bağlıdır.
Pazarlama Egzersiz ve Bütçe Kapsamı (PPC)
PPC harcamaları üzerinde SERP in yanı sıra, karşı reklam görüntülenmesini istediğiniz anahtar kelimeler reklam konumuna göre değişir.Bu teknik genellikle sadece kullanıcıların sitenize dikkatini çekmek için kısa süreli kullanılan ve içerik oluşturma, bağlantı kurma ,uzun vadede sonuç vermeyLe, sosyal medya optimizasyonU gibi diğer doğal seo teknikleri ile ilişkilidir.
PPC yeni web siteleri için kullanışlıdır. Mevsimlik ya da ara sıra proje,satış tanıtmak isteyenlere iyi olanaklar sunar. Eğer mevsimlik satış gerekse, buda yalnızca sınırlı zaman dilimi için geçerliyse daha uygundur.
Uzun vadeli PPC harcamaları ağır basar. Ekonomik yük ister. Ancak siz uzun vadeli olarak işe soyunursanız yavaş yavaş yükünüz hafifleyecektir. Daha fazla kazanacaksınızdır. İşi daha da ileri getirdiğinizde harcamalarınız azalacaktır.
Nispeten kısa vadeli PPC oranları yüksek dönüşüm oranlarını sistematik organik seo ile bağlantılıdır. Güven, kaliteli bağlantı vermek sayfalarını linklendirmek, geri dönüşüm yapmak sitenin daha üst rütbeler kazanmasını sağlayacak ve siteni uzun vadede arama motoru ve kullanıcı dostu yapacaktır. Acil kısa vadeli beklenti için PPC her daim daha iyidir. Ancak pazarlama ekonomik yatırımlarını düşünmeniz gerekir.
Etiketler:
arama motoru,
bing,
google,
internetten para kazanma,
ipucu,
makale,
Pay-Per-Click,
PPC,
Search engine results page,
Seo,
serp,
yahoo
{ 0 yorum... read them below or add one }
Yorum Gönder